Tuesday, April 25, 2017

සුප්‍රසිද්ධ Winrar දැන් Android වලටත්

මේ අවුරුද්දට පස්සේ මම ලියන පළවෙනි ලිපිය. දැන්මම ලිපියක් දාන්න කල් වැඩියි කියලා හිතුණත් මේක දාන එක ඔයාලාට ගොඩාක් වැදගත් වෙයි කියලා මට හිතුනා. ඔයාලා දන්නවානෙ Winrar software එක. මෙක ඉතින් අපේ කොල්ලන්ගෙ computer වලින් 99.9% ක ම තියෙන software එකක් මේකෙන් අපිට එක එක වාසි ගොඩක් තියෙනවා⁣ (ඕවා ගැන ආය ආය කියලා වැඩක් නැ දන්න එවුන් දන්නවා ) ඉතින් කොච්චර සුපිරි software වුනත් මේක නොමිලේ දෙන software එකක් නෙවෙයිනේ. හැබැයි ලංකාවේ ඉන්න බඩු කෑලි මේක කොහොම හරි crack කරලා පාවිච්චි කරනවා. හැබැයි මේ android ඇප් එකනම් එහෙම මැරීගෙන දගලන්න ඕන නෑ මේක සම්පුර්ණයෙන්ම නොමිලේ තමයි දෙන්නෙ මේකෙ නම RAR

මෙතනින් ගිහින් මේ සුපිරි ඇප් එක play store එකෙන් Download කරගන්න.

පහල image එකේ මේකෙ තොරතුරු සැකවින් ඉදිරිපත් කරලා තියෙනවා  (;-)
😁

වැඩිය ලියන්න මට බෑ කම්මැලියි මෙහෙම නිකන් ඉන්න වෙලාවක් ආය ලබන ආත්මෙවත් ලැබෙන එකක් නෑ. ඒ නිසා මම අදට මේ ලිපිය මෙතනින් නවත්වනවා.. එහෙනම් මම ගියා..

No comments:

Post a Comment